Hundra nya dagar!

Så var det dags igen för Blogg100. 100 dagar – 100 blogginlägg. Woho! En utmaning, visst. Men kunde jag klara det förra våren, när jag först var höggravid (och sov noll) och sedan hade en liten spädis och en trotsig 3-åring (och sov noll noll noll), ska det nog gå i år med. Kanske gör jag en lista i stil med december-utmaningen, eller så blir det fri stil. Vi får se!

Har importerat inläggen från fotobloggen och tänker att jag publicerar uteslutande här. Så en del bilder blir det. Idag mutade jag Arvid med några överblivna Ahlgrens bilar för att få en femminutare med kameran och samtidigt diska av ett dåligt samvete: att fixa tackkort till Niklas snälla faster som alltid skickar fina presenter till jul och födelsedagar, och som alltid glöms bort i vardagsvillervallan. Här har han på sig tröjan hon (gjort själv och) skickade till 4-årsdagen.

IMG_0173

IMG_0178

IMG_0166

Lämna en kommentar