Kan själv!

Blev kär i ett collage (20 sammansatta A4-foton) som jag såg på någon blogg, men då det hade en leveranstid på 6-8 veckor protesterade den otåliga sidan av mig (inte för att jag har en tålig sida, men ändå…). Och så tänkte jag: ”Det där borde man ju egentligen kunna göra ganska lätt själv.” Så idag, när Samuel sov och Arvid åt ett äpple och tittade på ipaden, tog jag ett varv i vardagsrummet och fotade några detaljer. Tänker mig att de här bilderna kan bli början till mitt collage.

IMG_0207  IMG_0202 IMG_0238

IMG_0250  IMG_0224  IMG_0211

IMG_0226  IMG_0205  IMG_0217

IMG_0229  IMG_0266  IMG_0231

2 thoughts on “Kan själv!

Kommentera

