En måndag i maj

Jag gillar ju verkligen internet och alla de möjligheter det erbjuder. Älskar att tänka på saker man kan göra och utveckla – och ÄNDÅ har jag troligtvis Sveriges just nu tråkigaste blogg.

Jag ber om ursäkt för det.

Till saken hör ju att jag också gillar utmaningar, varav blogg100 är en sådan. Och har man lovat att blogga i 100 dagar så har man. Och då gör man det. Oavsett om man har något vettigt att säga eller inte.

Jag hoppas att det kommer att bli roligare och mer intressant så småningom. När jag fått tillbaka lite ork. Typ 2025, eller nåt. Fram till dess får ni stå ut med tråkuppdateringar i stil med att jag i dag börjat på och fastnat i Jojo Moyes Sophies historia (gillade ju verkligen Livet efter dig), samt att jag varit ute på lokal och ätit middag med två vänner.

En måndag i maj. Trevlig i det lilla.

Lämna en kommentar