Torsdag i jeans

Jag är ju egentligen en smutsiga-pasteller-person. Blek lila. Blek turkos. Blek rosa. Och så lite grått och brunt. Så ser det ut hemma hos oss, i inredningsväg.

Någonstans skulle jag vilja ta sådana bilder också. Men samtidigt passar barn så bra med färg. Skarpa, klara färger. Det blir liksom… gladare och mer livfullt. Så som mina barn är.

Fick inte riktigt till det med mitt fasta 50 mm-objektiv idag. Brukar bli bättre skärpa, men jag får skylla på att Samuel inte ville sitta stilla. Eller så hade jag för stor bländare.

Har blivit Guldmedlem i Moderskeppet och skulle verkligen kunna ägna DAGAR åt alla deras filmer och föreläsningar och guider. Så otroligt inspirerande!

IMG_9790 IMG_9774IMG_9831

IMG_9760

Kommentera

