19. Kolla! Det här åt jag idag

Var rädd att här skulle stå noll och inget idag pga magsjuka, men nu har det gått över 50 timmar sedan någon senast kräktes här hemma, så jag börjar snart våga tro att jag slipper den här gången.
Arvid inledde dagen med att först vilja ha havregrynsgröt med äpple och sedan pannkakor. Så jag stekte – och han åt två! Aptiten tillbaka – check! Skönt.
På lunchen, då jag tog den här bilden, åt han resten av pannkakorna. Själv åt jag bananpannkaka (1 banan + 2 ägg = jättelätt & jättegott), keso, äpple och blåbär.

IMG_6739.JPG

Kommentera

