16. Kolla! Så här ser min autograf ut

Nej, men ska man verkligen flasha med det? Min inre hariga pensionär blir genast rädd för att det sitter en bedragare med kalkerpapper där på andra sidan bredbandet, redo att förfalska både det ena och det andra. Och jag vet. Så funkar det förstås inte. Men ändå. Ni får helt enkelt föreställa er hur Linn Safuns autograf ser ut. Linn Safun? Ja, det var vad jag såg ut att heta according to my namnteckning, om man frågade min goda vän Celia när vi gick i gymnasiet.

Kommentera

