13. Kolla! Här är en av mina favoritplatser

Kvickbadet i Höganäs. Så många timmar jag tillbringat där. Med familjen, kompisar – och åtminstone lite tid med min egen lilla familj. Och jag saknar det verkligen; närheten till havet.

Visst. Jag bor i Malmö, som ligger vid havet. Men det är inte havet tätt inpå. Det man ser varje dag, känner dofterna från, lever vid. Och det är inte mitt hav. Kanske kan det bli. Kanske inte.

Vi får se.

Kvickbadet – och hela kusten vid Höganäs – är i alla fall en av mina absoluta favoritplatser.

IMG_1241

Kommentera

