10. Kolla! Här har jag ritat en hund

Eller inte.

Finns det något jag verkligen är världssämst på så är det att rita. Vi pratade faktiskt om det hemma hos farmor och farfar igår. Att varken jag eller Niklas brukar rita med Arvid på grund av bristande talang och intresse. (Och då ritar Niklas ungefär 1000 gånger bättre än jag.) Tur då att han har såväl en akvarellmålande farmor som en pysslig och konstnärlig faster som kan hålla konstnärsfanan högt – och kanske till och med lära snart-fyraåringen att göra en huvudfoting…?

Så nej.

Någon voffsing tänker jag inte flasha med här på bloggen. Ni hade ändå inte kunnat se vad det föreställde.

2 thoughts on “10. Kolla! Här har jag ritat en hund

Kommentera

