9. Fem saker jag borde ta tag i

1. Fixa mysigt i köket. Så mycket tid vi tillbringar där, och så lite mysfeeeling. Men igår målade Niklas i alla fall en dörr som jag retat mig på jättelänge. Och jag plockade bort lite fulskrafs. Så – en början!

2. Någon form av träning kanske? Det ÄR ju bra. Och skönt när man väl gör det. Men jag vet inte vad det skulle vara. Jogging väntar jag med till våren (jag har ju tänkt springa Midnattsloppet i september) och pass på gymmet vet jag inte när jag skulle kunna trycka in i vardagen. Men visst.. Vill man så går det. Men problemet är kanske att jag inte vill tillräckligt mycket? Eller att jag vill väldigt mycket annat också?

3. Skicka tackkort efter dopet. Det har ju bara gått två månader sedan dess…

4. Fortsätta prylsanera och loppisröja hemmet. Never ending story.

5. Roooomaaaaaanen…. Jepp. We say no more.

IMG_0173-6

Så här såg vi ut på den där farsdagsbilden förresten. Samuel ser visserligen ut som att han kastar onda ögat på sin storebror, men ja, det var det bästa vi kunde åstadkomma under vårt snabbphotoshoot. 

Kommentera

