8. Ibland blir jag avundsjuk på…

… dem som orkar och har tid att skriva långa och smarta och roliga och genomtänkta blogginlägg. På sin dator, och inte mobilen.
Å andra sidan har jag idag haft både tid och ork att påtumanhanddejta min äldste son. Åka cool buss, moffla popcorn, mysa i biomörkret, skratta åt Alfons pappa – och sedan möta upp man och lillebror på ekoburgarhaket Vigårda och äta Fars afton-middag.
Och som om inte det var nog fick jag en skön höstpromenad på vägen hem. Seneftermiddagssol, egna tankar och frisk luft i lungorna.
Så jag klagar inte. Långa blogginlägg kan man skriva en annan dag.

Kommentera

