7. Kolla! Så här ser jag ut idag

Niklas har önskat uppdatera sin familjebild på jobbet. Den med bara mig och Arvid på. Och eftersom det drar ihop sig till Fars dag drog jag idag ihop sönerna för fotografering. Det var som vanligt lättare sagt än gjort. Tre personer som ska vara på trevligt humör (dagen började bra med att Arvid gick runt och mumlade ”Dumma dig.. Din jävel…” eftersom han inte fick låna min kamera och fota sin koja), vilja klä sig i något annat än Hulken-dräkt, samt vilja befinna sig framför kameran ungefär samtidigt. Och så ska ju helst inte stativet rivas, inställningarna ta för lång tid, självutlösaren lägga av och… ja, en hel massa andra saker. Jag kan inte säga att vi fick till några jättebra bilder direkt, i bästa fall lite… charmiga. Kan ju inte visa någon av dem förrän på söndag, men på den här bilden finns jag med. Och så har jag i alla fall uppfyllt det jag lovat i rubriken.

IMG_0142

2 thoughts on “7. Kolla! Så här ser jag ut idag

Kommentera

