4. Kolla! Här är en bild på mina fötter i ett par skor jag gillar

Låt oss först och främst slå fast följande: Jag är inte bra på skor. Faktum är att jag är så dålig att min mor med jämna mellanrum ger mig skor för att jag inte ska gå på helt blankslitna sulor.
Och jag vet faktiskt inte varför jag är så dålig. Det finns ju jättemånga fina skor. Och det är alltid superhärligt när man väl har ett nytt par.
Men kanske är det lite dyrt? Och eftersom man inte har råd att köpa så där värst många par måste man satsa på en modell som passar till det mesta. I en färg som passar till det mesta. Typ svarta.
Kanske är det därför jag gillar de här skorna. Som jag faktiskt köpt själv. Relativt billigt. I min absoluta favvofärg.
Sen att jag alltid känner mig lite utklädd när jag har dem på mig – NÄR jag har dem på mig – eller som ett vandrande utropstecken, det är en annan sak. De gör mig glad i alla fall. Om inte annat på skohyllan.

IMG_6564.JPG

Kommentera

