2. Fem saker jag tänkt på idag

1. Morotskakan som min chef Jenny instagrammade igår. Grymt. Sugen. Vilken tur att vi just idag bjudit in farmor och farfar på söndagsmiddag så att jag fick ett alibi.

IMG_6543.JPG
2. Vilka fina och snälla och hjälpsamma svärföräldrar jag har. Tyvärr var det bara en av dem som fastnade på bild. Kära farmor.

IMG_6546.JPG
3. Att 14 grader och sol-dagar + mörka, mysiga kvällar med massor av levande ljus är den bästa höstkombon.

IMG_6544.JPG
4. Hur Arvid plötsligt börjat gilla varm choklad. Trevligt inför vinterns skidresa, mindre trevligt för soffan som ikväll fick en hel kopp över sig.

IMG_6545.JPG
5. Att jag SERIÖST måste ta tag i mina mörka ringar under ögonen. Tips utöver kalla tepåsar på ögonen mottages tacksamt!

IMG_6547.JPG

3 thoughts on “2. Fem saker jag tänkt på idag

  1. Jag har hört att förutom sömn (inget att säga till en med barn under ett), är det bra att dricka rikligt med vatten. Under Loves första år köpte jag och använde en dyrgrip ifrån Carita (denna http://skincity.se/sv/product/2081/carita-lagoon-eye-contour?nosto=best-seller-per-category) som jag satte på morgon och kväll. Vet inte om det var den eller det faktum att jag fick mer sömn som gjorde att jag tyckte att det blåa avtog 🙂 Kan dock fastslå att jag har ett krämmissbruk.

Kommentera

