Ohärlig höst

Det här med höstrusk och regn och blåst. Och ytterkläder som bara kommer att bli fler och fler. Jag vet inte, men jag känner mig inte riktigt redo för det. Dessutom är det ju mörkt när man (läs: Arvid) vaknar på morgonen. Halv sju!

Men jag gissar att man får göra det bästa av situationen. Tända massor av levande ljus. Försöka hitta aktiviteter som ger energi utan solljus. Som föräldraledig har jag ju möjlighet att ge mig ut och promenera på dagen, men 1) hur kul i villaområdet 2) jag gillar inte höstruskigt väder 3) Samuel är inte så tajt med sin vagn.

Så jag satsar nog på mycket film och böcker istället. Det ger också energi.

Kommentera

