När projekt blir lite för ambitiösa

Jag vet inte, men det blir nog lite för mycket att både fotografera/redigera varje dag och att blogga varje dag. När barnen lagt sig efter åtta blir det liksom aldrig tid till något annat. Jag vill ju till exempel hinna läsa böcker också. Skriva något annat än på bloggen. Stirra tomt in i teven. Rensa hjärnan. Sådana viktiga saker.

Så därför fortsätter jag blogga varje dag, och fotar så ofta jag kan.

Nu ska jag gå och putsa mina skor. Och fylla torktumlaren (fjärde gången idag). Och ta fram kläder till sonens dagisfoto.

Sådant ska ju också hinnas med.

Kommentera

