Älskade unge

En ny sladd är inhandlad och jag kan lägga upp gårdagens bilder. Tyvärr har det inte blivit något fotograferat idag. Och det är bara att acceptera – att ibland måste allt annat komma före. Med två barn hemma går det i ett. Nu ska jag istället ta och läsa en stund i en bok om barnfotografering.

Här kommer gårdagens favoritbild. Älskar uttrycket hos Samuel – jag vill bara äta upp honom – och gillar faktiskt att handen blev oskarp. Så är det ju med barn. Det är alltid någon kroppsdel som är i rörelse.

IMG_9478

Blev inte så nöjd med de andra bilderna, men ja, jag har ju sagt att det ska vara två favoriter. Så okej, här är en till:

IMG_9474

2 thoughts on “Älskade unge

  1. Jag håller med Celia, jag kan riktigt höra honom. Jättefina bilder på den lilla skatten. Skönt att du är uppkopplad till världen igen:-)

Kommentera

