Plötsligt händer det!

Det finns ju dagar som föräldraledig och så finns det DAGAR. Dessa DAGAR är relativt lätträknade, och när de inträffar skulle man helst vilja stoppa undan dem i en fin burk att plocka fram on a rainy day. Men vi hade verkligen en helt underbart fin dag i Skånes djurpark idag, jag och Arvid och Samuel. Helt lugnt. Helt harmoniskt. Roligt och mysigt. Vädret var fantastiskt – septembersoligt, varmt och vindstilla. Vi strosade runt i lugn takt, tittade på när rävarna fick mat, åt pannkakor och mjukglass, lekte mamma, pappa, barn och spanade på björnar. Och jag hann till och med fotografera en hel del!

Har bestämt mig för att fota varje dag under de här fem veckorna som kursen pågår. Mina två favoritbilder lägger jag upp här på bloggen. Förhoppningsvis kommer jag att utvecklas och lära mig mycket under den här perioden. Därefter kan vi kanske ha en liten omröstning här på bloggen där ni får välja vilken som är er favoritbild?

Här är mina två favoriter från dagens tur till Skånes djurpark.

IMG_9367

IMG_9352

Den här bilden får vara med för att den är så mycket Arvid.

IMG_9332

Och även om jag fortfarande mår lite illa när jag ser svartvita bilder (ni minns min gravidåkomma?), så tar vi med de här också.

IMG_9265IMG_9273

One thought on “Plötsligt händer det!

Kommentera

