Mysmåndag

Mina småkillar och jag, vi har det faktiskt mysigt ihop under våra lediga dagar. Kände mig typ livrädd för hur det skulle gå (efter semesterns cirka en miljon utbrott) men so far, so good. (Känner mig tvungen att slänga in ett peppar, peppar här.) Idag har vi lekt med lego, varit på bvc, läst sagor, vilat en stund, bakat äpplepaj och haft morbror Micke med flickvän på besök. Himla trevligt alltihop. Och för varje trevlig måndag och fredag stiger självförtroendet. Så förhoppningsvis blir det en hyfsad tvåbarnsmorsa av mig med.

2 thoughts on “Mysmåndag

Kommentera

