3 månader och fem dagar…

… och den här lilla finingen har idag rullat runt från mage till rygg flera gånger!

IMG_5734.JPG
Och den här sötisen trivdes mycket bra på storbarnsavdelningen. Morgon + lämning fick dessutom 5 av 5 solar. Ett fint minne att spara och plocka fram en dag med blixt och dunder och grått ösregn. (Alltså jag är för trött för att göra snygga metaforer, men ni hajar va? Jag har inte börjat knäcka extra på smhi.)
På eftermiddagen hjälpte Arvid mig att laga min traktor. Det var tydligen något fel på motorn.
Skönt med en mekaniker i familjen. Och så ammade jag ute. Kanske för sista gången (ever)? Den kalla och riviga vinden lade sig liksom över solstrålarna.
Känns att hösten är på väg.
Med vänlig hälsning
Signatur ”Stolt och lätt vemodig mor”

IMG_5739.JPG

Kommentera

