Det slog mig idag…

Ofta behöver man inte gå över den berömda ån för att hitta förklaringen till sitt barns beteende. Det kan räcka med att ställa sig framför spegeln.

Skitsur när jag är trött? Check!

Lättirriterad när jag är hungrig? Check!

Svårt att ta auktoriteter? Check!

Vill bestämma själv? Check!

Vill helst att allt ska hända NU? Check!

Avskyr att bli avbruten när jag gör något roligt? Check!

(Kastar kuddar? Nja…)

Så kanske är det inte 3-årstrots vi dealar med här hemma just nu, utan bara det genetiska arvet från mödernet.

Med vänlig hälsning

Signatur ”Ska man säga grattis eller?”

IMG_8768 Simglasögon när man tittar på i-paden? Inga konstigheter.

One thought on “Det slog mig idag…

Kommentera

