Klipp & stjärnor

Så här efter graviditeten har jag en oerhörd längtan efter FLÄRD. Smycken, parfym, snygga kläder, nagellack… Ja, ungefär allt som inte är praktiskt och amnings- och bebisbärarvänligt. Tyvärr är det ju en hel del som får vänta ett tag, men i morgon ska jag i alla fall klippa mig. Den lyxen! Och i dag fick jag min andra guldstjärna på Viktväktarna. Bye bye sju kilon sedan starten för sex veckor sedan!

One thought on “Klipp & stjärnor

  1. Heja heja! 7kg! 🙂
    Det va tungt att träna igår i den värmen men jag gjorde det! Jag längtar också efter allt som du ungefär, jag lyxade iaf till det med en fransförlängning 🙂 så snyggt och skönt man är klar att möta dagen redan när man vaknar vid 05:22 😉

Kommentera

