Glädjeämnen

Idag, på min 37:e födelsedag, fick jag en finfin läsplatta av mina killar. En sådan som man bara kan läsa böcker på och ha supersmidigt i knäet när man ammar.
Jag fick också…
… konstaterat att jag har en fin och frisk lillkille på 2-månaderskontrollen.
… god lunch och mysigt sällskap av min mamma.
… en nyklippt och supersöt 3-åring med mig hem från frisören.
… massor av fina födelsedagshälsningar på sms, mejl och Facebook.
… mjukglass och hallon till efterrätt.
En toppenfödelsedag, med andra ord.

One thought on “Glädjeämnen

Kommentera

