Måndag & tisdag…

… innebär vägning för Samuel och mig. Samuel på bvc och jag på Viktväktarna. Och vi sköter oss fint. Samuel väger nu 4800 gram, bara 60 gram från storebrors vikt vid samma tidpunkt. Själv fick jag idag min första guldstjärna, 3,9 kilo ner på tre veckor.
Är så nöjd med att jag tagit tag i det här direkt. Äter mycket bättre, varierat, regelbundet och hälsosamt än vad jag skulle gjort om jag inte gått med. Jag vet ju sedan tidigare hur och vad man ska äta för att må bra, men mötena och registreringen av vad man äter i mobilappen gör att man håller koll på vad som är lagom. Plus att man alltid tänker efter före. Dessutom gillar jag ju alla typer av projekt och utmaningar, vilket gör att det här passar mig jättebra.

20140617-203049-73849349.jpg
Dags för sekt… jag menar VV-möte.

Kommentera

