Trött

I dag är en sådan dag då jag blev trött igen efter frukosten. Och trots att Niklas och Arvid åkte till badhuset och jag kunde vila mig, så blev det liksom inte bättre. Sov en stund i bilen på väg till födelsedagfirande i Ängelholm, men nej. Trött förblev trött.

Och nu är vi tillbaka hemma, efter grillade hamburgare i Mikaels nya husvagn, och gissa vad jag ska göra?

Gå. Och. Lägga. Mig.

IMG_8411 IMG_8418 IMG_8421

One thought on “Trött

  1. Fyra fina killar på rad💕 bilden på Arvid är så fin o speciell så jag tror du hade kunnat vinna pris i en fototävling, det är något med ljuset i bilde… Hoppas du sovit gott o känner dig lite piggare i dag💕

Kommentera

