Sporta som preggo

IMG_5303Någon kanske undrar hur det gick på äventyrsgolfen i går? Jodå, över förväntan! (Och med tanke på att min förväntan var ungefär lika med noll, får man säga VERKLIGEN över förväntan.) Jag tog mig runt de tolv banorna, stöttade mig som en gammal tant på klubban mellan slagen och hade fem caddies till min hjälp att plocka upp bollarna ur hålen. Och resultatet blev varken så mycket bättre eller sämre än någon annans. En tredjeplats får man vara nöjd med som högpreggo (och totalt golfokunnig).

Men bäst av allt var sommarvädret. Det som gjorde att man kunde gå barärmad och sitta på en filt på stranden och dricka bubbel. Ljuvligt! Kvällen, som var en födelsedagspresent till 40-åringen vi firade för någon månad sedan, avslutade vi på en restaurang på Limhamn. En trevlig kväll!

Kommentera

