Post vattengympan

Ni vet ju hur det är de där vattengympakvällarna. Tänkte först att jag skulle skriva något om att baka tunnbröd (oh, jättespännande…), sedan göra en Underbara Clara och lägga ut texten om hur man skaffar sig egentid med bebis nummer två (nej, orkar inte formulera mig) och till slut skriva något roligt om något så trist som fönsterputsning (är det verkligen möjligt?).

Men nej.

Det är vattengympakväll. Det är måndag. Och jag vill bara gå och lägga mig. Så då gör jag det.

Kommentera

