En dag i passionens tecken

I dag har jag ägnat stora delar av dagen åt att fotografera och redigera bilder. Och är det något som får tiden att flyga iväg och göra mig totalt uppslukad så är det just det. Hade jag fått möjlighet att lära mig ett helt nytt yrke från grunden hade jag helt klart valt fotograf. Kanske inte om jag låtit min förnuftiga sida tala, men om jag fick välja helt efter passion och intresse. Hoppas kunna gå någon kurs under mammaledigheten och framför allt få tid och tillfälle att fota mycket mer än nu. 

Är det någon som vill ha något fotograferat är det bara att hojta till. Jag kommer jättegärna och övar lite! Ett barn, en gammal farmor, en käresta, dig själv… Bara att mejla på unnhem@gmail.com

2 thoughts on “En dag i passionens tecken

  1. Några fina bilder på Ella och kanske några familjebilder i någon form av ”tagna i farten/dokumentär”-format hade jag tyckt varit trevligt. Så vill du öva så är du välkommen till Bullerbygatan 🙂 🙂 🙂

Kommentera

