I morgon är en annan dag

I dag är en sådan dag då jag började gråta över en artikel där en 2-årig med hjärtfel dog. I dag är en sådan dag då jag ville slå två personer på käften för att de tyckte sig ha rätt att säga saker som: ”Är du säker på att det bara är en där inne?” och ”Det skulle nästan kunna vara tvillingar!” Idag är en sådan dag då mitt hjärta svämmade över när Arvid i morse vid frukostbordet sa: ”Hej då mamma, kör försiktigt!”

Så nu tar jag mitt känsliga jag och går och lägger mig.

2 thoughts on “I morgon är en annan dag

  1. Det är en sån dag som din mor skulle villa finnas nära dig, prata om allt o inget, ge dig en varm go kram och tala om för dig hur vacker du är 💌

Kommentera

