Smaka!

Roligast med dagens utflykt till Skånes djurpark:

Arvid ställer sig framför fåret, pekar och säger: ”Smaka!”

Tala om att fadern, aka Mr Meat var nöjd.

Annars har vi tampats på med höstförkylningar (min/mina vägrar ge upp) och gråtiga förskolemorgnar, myst med familjen och playdejtat med Isak och Alba.

Och så har jag – liksom 40 miljoner andra – plöjt 50 nyanser av honom. Jag och en kollega startade en spontan tantsnuskcirkel och jag är mycket spänd på att höra vad hon tycker. Särskilt eftersom hon säger sig vara pryd…

One thought on “Smaka!

Kommentera

