Att vara på väg

Tisdag kväll, Arvid sover och jag saknar honom redan. Att vara hemma med honom två dagar i veckan är verkligen så otroligt mysigt. Min kille. Så stor och duktig. Och rolig. Som en kompis.

I morgon åker jag till Umeå och träffar en tjej som lyckas förena mycket tid med familjen med ett roligt och kreativt jobb. Ska bli kul. Bara att komma till Umeå… Exotiskt! Så långt norrut har jag aldrig varit förr.

One thought on “Att vara på väg

  1. Mormor: Den lille trädgårdsmästaren:-) Längtar till min semester när jag också får vara med honom två hela dagar i veckan!! God tur till Umeå min tös!

Kommentera

