Ögonblicket då min man plötsligt förvandlades till Ernst

Jag vet inte, men jag kan ha begått mitt livs misstag.

För en stund sedan kom Niklas in i vardagsrummet med häftpistolen i högsta hugg och sa:

”Ska vi fixa den där dynan till kökssoffan nu då?”

Denna stund sammanföll tyvärr med att jag just sjunkit ner i fåtöljen med 1) en kopp te 2) nya Femina 3) en upcoming mensvärk och jag hörde därför mig själv säga: ”Nej, inte nu.

Fatta!

Chansen att vinna en högvinst på Triss är större än att detta fantastiska erbjudande kommer igen.

Och. Jag. Tackade. Nej.

Kommentera

