… varar väl till påska…

Efter Dukan börjar det klia lite i projektfingrarna igen. Gillar de där må-bra-utmaningarna, och nu funderar jag på en… digital detox. Hej då hänga vid datorn i flera timmar på kvällen, hej alla tidningsreportage, böcker, TV-serier, pysselprojekt jag aldrig hinner med annars.

Tänker mig en månad från och med i morgon. Som ett försök. Men eftersom jag inte vill sluta blogga så får jag en halvtimme per kväll på nätet. Dock inte mer.

Digital detox fram till påsk. Det blir spännande. Någon som vill hänga på?

(Här hoppas jag i smyg på min man datanör… jag menar Niklas. Det vore om möjligt ännu mer spännande att följa den avgiftningen.)

Kommentera

