Vikten av att välja rätt sax

Ibland tänker jag på hur mycket tid folk har. 

Och ibland tänker jag på barnen i Afrika. 

Ibland sammanfaller dessa båda tankar, som till exempel när jag läste det här blogginlägget. 

Men visst, det är ju roligt med folk som har ett passionerat intresse.

Själv känner jag mig väldigt passionerat intresserad av helgen just nu. Fredagshamburgare med finaste kompisarna. Två ettårskalas. Och en bokcirkelspremiär! Fredrik Lindströms ”När börjar det riktiga livet” är nedladdad som e-bok (älska e-böcker!) och i morgon kan man i alla fall låtsas att man är lite rik och go lönecrazy och köpa en flaska vin och lite tulpaner och kanske någon rolig barnbok på bokrean. 

Fint som snus. Det är vad det är. 

Kommentera

