Är Niklas bög?

Jag har ju skrivit om det förr. Hur folk hittar till bloggen.

Idag var det någon som googlat ”Är Niklas bög?” och hamnat här.

Intressant. Jag har visserligen varit ganska generös med att dela med mig av mina och (kanske i synnerhet) min makes egenskaper, men så vitt jag minns har jag aldrig spekulerat i hans sexualitet.

(Kanske borde jag? Kanske vet den där googlaren något som jag inte vet?)

Nåväl. Idag visade Niklas i alla fall att han uppskattar vår heterosexuella samvaro genom att köpa rosor och champagne på vår nioårsdag.

Tyvärr var han grön i ansiktet när han lämnade över det och i kväll har han legat flämtande på soffan och upprepat mantrat ”jag är inte sjuk, jag är inte sjuk”.

Och jag stämmer förstås in. Livrädd att missa min semes… Jag menar konferens. Fast det är klart. Ska man spy kan man lika gärna göra det i en fluffig hotellsäng.

Nej. Nu tappade jag fokus.

Det jag ville säga var ju egentligen bara följande: Kära Niklas. Jag är så glad att du inte bög. Och jag älskar dig (och Arvid) mest i hela världen.

Massor av hjärtan och kärlekspilar.

2 thoughts on “Är Niklas bög?

Kommentera

