Saker man gör en lördag…

… när man har en ”ekonomiskt utmanande” månad:

Dricker kall glögg ur finglas och låtsas att det är någon flott konjak.

Den största utmaningen denna snålmånad är annars att inte surfa på Tradera. Trist. Känns som att jag sviker en gammal vän. Men å andra sidan – plötsligt har jag en halvtimme över på kvällen. Och säkert en tre hundra kronor sparade när månaden är slut.

Näpp. Nu ska jag lördagsroa mig kungligt genom att göra en matlista för nästa vecka. Next stop: Frysen.

5 thoughts on “Saker man gör en lördag…

  1. Av en slump slog det mig att jag inte läst din blogg på evigheter – har nu plöjt igenom det senaste halvårets inlägg och har tåriga ögon o lite kramp i magen – du skriver bara så roligt! Så tack för underhållningen! Har nu lagt till din sida som favorit, ifall jag mot förmodan skulle tappa bort den igen.

    Kram på dig! Sofia (Jönsson)

    Ps. Alltså Arvid – vilken fantastiskt söt liten kille!

    • Äsch, jag blir ju alldeles scheeeenerad…. 🙂 Kul att du hittade hit, vore kul att ses live någon gång. Kanske kan vi få till en liten träff med det ”gamla gänget” om du är nere i Skåne någon gång? Kram!

      • Klart jag är nere i Skåne ibland, o ja det vore verkligen roligt att ses allihop – vi jobbar på det tycker jag! (till sommaren kanske det kan vara rimligt att tro att det är synkbart).
        Kram så länge!

Kommentera

