Att göra sin egen vill-ha-lampa

Huh. Började skriva ett långt inlägg om min brist på tålamod när det kommer till D.I.Y och hur jag ofta inte förrän efteråt – eller ännu värre, mitt i – inser hur mycket jobb det ligger bakom en ”lätt-som-en-plätt-pryl”.

Men jag kom liksom aldrig till poängen och nu är jag för trött.

Låt mig istället bara visa den här lampan från Formex-mässan. Och säga att jag tror att den är skitlätt att göra.

Och att Niklas inte tror det.

Jag ger det några veckor så får vi se vem som hade rätt.

One thought on “Att göra sin egen vill-ha-lampa

  1. Pingback: Att snubbla på mållinjen | Linda Unnhem

Kommentera

