Mission completed!

Now I give you the matkällare – spring edition!

Och jag veeeet – man vill ju bara hänga där! Njuta av den tyska ordningen, rullla runt på det rena golvet, kanske ta en kopp kaffe i läshörnan* under trappan, fundera på vad man ska fylla all den tomma ytan med…

Så tack Annika. Nu behöver jag varken blunda eller armbåga mig fram varje gång jag ska till tvättstugan.

(*Kunde inte låta bli. Blir alltid så full i skratt när jag läser inredningsbloggare som snöar in på formen och fullständigt glömmer funktionen. Ett av de senare inläggen jag läste var från en kvinna som inrett en läshörna under sin trapp. Komplett med ljusarrangemang, fårskinnsfäll, ullig pläd och stylish kopp. Och snygg men obekväm fåtölj. Mm, det var ju fint, men kom igen – sitta under trappan och läsa?! ”Pappa, pappa, var är mamma?” ”Har du tittat under trappan?”)

6 thoughts on “Mission completed!

  1. Idag inspekterade jag resultatet IRL. Mycket tjusigt! Synd att vår källare har stampat jordgolv, galler istället för fönster och enbart kan kommas åt via en skräckfilmsliknande lucka i golvet. Annars hade jag också velat ha det så fint!

  2. Micket micket bra jobbat. Maila din adress så skall du få en grej av mig. Förvänta dig inga diamantörhängen nu bara.

    Kramar och high five för väl städad matkällare

Kommentera

