Sorry latexlovers

Idag tänker jag lite på mina bloggläsare.

Hur besvikna de som sökt på ”latexlakan åre” och ”byte av skälstickor vid uppsättning av väv” måste ha blivit när de hamnade hos mig.

Det där med väven kan jag väl förstå, men vad tänker man sig egentligen när man googlar ”latexlakan åre”? Att hitta en liten kinky shop som säljer skidor och utrustning med bra glid? Att finna ett hotell med sängkläder de luxe?

Ja, vad vet jag. Här kan man i alla fall inte ha fått några bra svar.

 

Kommentera

