Tömda tårkanaler – check!

Två gånger har jag gråtit idag. Kanske är det min megaförkylning som gör att jag blir så tung i huvudet, hulkig och känslonära. Eller så är det för att jag som mamma känner med den gränslösa kärlek och sorg som de här två olika texterna ger uttryck för:

Tårsprut 1. (Denna text har många säkert redan läst, det var ett tag sedan den skrevs, men för mig var den ny.)

Tårsprut 2.  (Bara bilden gör en förtvivlad bortom alla gränser. Och detta är här i Malmö.)

Snor, snor, hulk, hulk. Nu går jag och mitt tunga huvud och lägger oss.

Kommentera

