Arvid och jag kör solo

Kryss i taket. Jag har duschat, tagit på mascara, klätt mig, käkat frukost OCH lunch.

Arvid har suttit snällt i sin sitter medan jag duschade, gnällt medan jag tryckte en skål yoghurt, coolat ner sig med hjälp av Bä bä vita lamm, En sockerbagare och Mors lilla Olle (arma barn, hans mor har ingen sångröst) och sedan ägnat resten av förmiddagen åt att äta, sova och bajsa.

Nu smider jag planer på att ta ut honom på en promenad så snart han vaknar. Men först en kopp kaffe och en finsk pinne (min ”guldkant” i vardagen, enligt Niklas som ”unnade mig” när han budgethandlade med föräldrapenningarna för första gången i går).

Förmiddagen i bilder. Lite arg, men för det mesta nöjd.

3 thoughts on “Arvid och jag kör solo

  1. Åh, Linda, han är så sööööt! Kram från Maria som tittar på bebisbilder istället för att göra nytta på jobbet….

Kommentera

