Idag fantiserar jag om…

… hur jag böjer mig ner (haha 1) och snörar på mig mina joggingskor för en lång (haha 2) löprunda i naturen. Jag är så lätt (haha 3) och smidig (haha 4) och bara flyger fram (haha 5) i uppförsbackarna. När jag kommer hem kastar jag mig (haha 6) på rygg (haha 7) i sängen och sover i flera timmar (haha 8 ) innan jag tar en lång dusch (okej, ett av få nöjen som fortfarande funkar) och klär mig i tajta (som i välsittande – inte som enda utväg) snygga (haha 9), moderiktiga (haha 10) kläder. Sedan äter jag något sjukt starkt (haha 11), dricker ohemula mängder dyrt vin (haha 12) och ägnar mig åt akrobatiskt (haha 13) sex (haha 14) med min älskade man (tur att vissa saker är beständiga i alla fall).

Själv?

5 thoughts on “Idag fantiserar jag om…

  1. Tro mig… inom kort kommer duschen vara din bästa vän och då, för tillfället, kanske inget nöje. Nöjet kommer sen. Snart antar jag? Spännande! Lycka till inför världens coolaste upplevelse!

  2. Pingback: Flashback | Linda Unnhem

Kommentera

