On the road again

I väntan på att den rätte Blocket-köparen skulle höra av sig har vi de senaste veckorna haft två bilar.

En till mig och en till Niklas.

Och tala om lyx.

Inte en enda gång har jag tittat på väderleksrapporten. I bilen är det alltid vindstilla och 21 grader.

Inte heller har jag nojat över att mina jackor inte längre går att knäppa. Jag har ju inte ens behövt ta på dem.

Ösregn mot sovrumsfönstret? Mysigt!

Sovmorgon till sju? Äsch, jag hinner ändå till åtta!

Men nu… Hejdå Audin. Ha det så bra i ditt nya hem.

Och så: Hej regnstället som inte passar. Jackan som inte går att knäppa. Konditionen som är som bortblåst. Tone Bekkestad. Malmö-kulingen.

Vi kommer nog att få en mysig höst tillsammans!

Kommentera

