En helt vanlig lördag på Krapperup

Jag: – Åh, kan inte du ta en bild på mig och Niklas?

Jag: – Ta en till! För säkerhets skull.

Min mamma: – Jag tar en med min kamera också!

Min mamma: – Vänta… Mikael sätt du dig också, så jag får på er alla tre!

Jag: – Sätt du dig, så tar jag på er tre med din kamera!

Jag: – Vänta…Jag vill ta med min kamera också!

Och så hade vi kunnat fortsätta, om inte Niklas under våra sju år tillsammans  utvecklat överlevnadsstrategin ”max fem, sedan är det okej att resa sig och gå därifrån, hjärtlöst eller ej”.


5 thoughts on “En helt vanlig lördag på Krapperup

Kommentera

