This must be it

När jag skrev Swing it! hade jag en särskild playlist i i-tunes som jag lyssnade på om och om igen (ni förstår varför jag var tvungen att utnämna 2010 till året då jag provar nya saker…).

Nu har jag min playlist på Spotify istället. Och nej, jag varierar mig inte. Jag kanske lägger till någon väl vald låt, men annars är faktiskt meningen att det ska vara just samma låtar. För att få den där ”speciella känslan”. Om ni har Spotify – och är nyfikna – så är detta Soundtrack till bok två

Bland dessa finns det särskilt en låt som jag sätter på då orken börjar tryta, som nu vid kvart-i-tolv-snåret. Den får mig omedelbart tillbaka på råmanus-vid-rosenbuskarna-spåret – och om inte annat är det ju en skön känsla att gå och lägga sig i, eller hur?

Låten avnjutes bäst här. Originalvideon tycks inte finnas på youtube.

2 thoughts on “This must be it

Kommentera

