Idag kan man läsa i Expressen om en fjärrkontroll som i framtiden ska kunna styra mannens utlösning. Ett litet implantat opereras in i sädesledaren och sen ska man kunna ”öppna och stänga” efter behov, med hjälp av fjärrkontrollen. Och visst – det är jättebra att man forskar fram nya preventivmedel för män, och är det något han kan hantera är det ju just ofta tekniska prylar, men vad händer om…
… man lider av ”strykjärnssjukan”? Tryckte jag verkligen på off? Vänta… Älskling… Nej, stopp… Stopp! Jag måste bara kolla…
.
.. man råkar få tag i fel fjärrkontroll och plötsligt och högst ofrivilligt når klimax med Ingvar Oldsberg och Hoa Hoa Dahlgren på högsta volym? Och så går vi in i dressinen…
man på förmiddagen behövde ett batteri till mp3-spelaren? Men… Åh, åh… Vad fan? Den fuuuuu… nkar inte…
spermiekontrollen – liksom alla andra fjärrkontroller – alltid är borta? Håll lite… Älskling, jag vet att det var ett tag sedan… Men försök att komma ihåg. Den måste ju i alla fall vara här i sovrummet någonstans? Om du letar under sängen…
Nej, jag säger som Dr Dängrot: Jag är skeptisk…

Kommentera

