Söndag kväll och det är länge sedan jag haft en så här skön och bra helg. Igår…
… var vi på Möllan och handlade grönsaker, hämtade linser hos optikern och lämnade igen böcker biblioteket.
… fixade jag alla fakturor och kvitton på företaget.
.. drack vi champagne för att jag fixat alla fakturor och kvitton på företaget.
… åt vi en fantastiskt god jordärtskockssoppa.
… kollade vi på de sista avsnitten av Sleeper Cell och det var ett d å l i g t slut!
Idag…
… bokförde jag alla fakturor och kvitton på företaget.
… har vi varit på Ikea och köpt en bokhylla och monterat den.
… har jag gjort relationssidan till Hennes.
… lagade vi perfekta kikärtsbiffar och drack portvin. Fast med ett par timmars mellanrum.
Allt detta trots att vi lade oss klockan nio i fredags! Eller kanske snarare ”på grund av”…
Dessutom har vi haft det väldigt mysigt.

8 thoughts on “

  1. Om Berit druckit champange var gång hon bokat fakturer, hade hon nog varit beroende vid det här laget. Hennes Chef

  2. Bosse säger :Hemsidan : B Göranssson Produktion ABTre bilder: 1 2 3Firman BERIT BertilDå är väl Berit CHEFEN eller ?

  3. Det känns som om det skulle behövas en kvalificerad managementkonsult här, för att skapa förvirring i redan.Mina tjänster står till förfogande. Jag tänker mig en 4-5 workshops, i Barcelona….att börja med.

  4. OK Jag tycker att 4-5 dagar i Spanien verkar lite kort kan vi inte ta två veckor, men det får ju chefen bestämma/ före detta chefen

Kommentera

